ΕΔΡΑ: ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ & Μ. ΜΠΟΤΣΑΡΗ 11 • ΤΗΛ. 2310 812.623 • 54643 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ • e-mail: info@eedebe.gr
Κατατίθεται σχετική πρόταση στο Υφυπουργείο Τύπου & ΜΜΕ
Ποσοστό επί του Αγγελιοσήμου απαιτεί για τα μέλη της η ΕΕΔΕΒΕ
Το Αγγελιόσημο που «πέρασε» και στις διαφημίσεις του Internet, απασχολεί ολοένα και περισσότερο όχι μόνον τον κλάδο μας, αλλά και τις επιχειρήσεις που βλέπουν σε μια χρονιά μεγάλης οικονομικής πτώσης, το 21,5% της όποιας διαφημιστικής τους δαπάνης, να «ψαλιδίζει» τα budget επικοινωνίας, δηλαδή ΟΛΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ: Λιγότερα έσοδα στα Μ.Μ.Ε., πτώση στις πωλήσεις υπηρεσιών ή προϊόντων των επιχειρήσεων και πτώση στο τζίρο των επιχειρήσεων επικοινωνίας και διαφήμισης. Η Ε.Ε.Δ.Ε.Β.Ε. και το Ε.Β.Ε.Θ. ζήτησαν με επιστολές τους πέρυσι, την μείωση του ποσοστού του Αγγελιοσήμου, καθώς και την κατάργησή του σε όλες τις τοπικές διαφημίσεις του Νομού Θεσσαλονίκης.
Μπροστά στην πρωτοφανή οικονομική κρίση της αγοράς, που έχει άμεσες επιπτώσεις σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου, η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος ύστερα από πρόταση του Προέδρου της κ. Ντίνου Κωστόπουλου και με απόφαση του Δ.Σ. της, καταθέτει εντός των ημερών στον Υφυπουργό Τύπου και Μ.Μ.Ε. κ. Κωνσταντίνο Γκιουλέκα έγγραφη πρόταση στην οποία ζητά επιτέλους να αλλάξει ο σχετικός Νόμος περί Αγγελιοσήμου, γιατί λειτουργεί σε βάρος της ανάπτυξης όλης της χώρας.
Ζητείται επίσης, ένα ποσοστό 5% από τις εισπράξεις του Αγγελιοσήμου, να αποδίδεται στους διαφημιστές και στους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις επικοινωνίας, με σκοπό την ίδρυση Επικουρικού Ταμείου Ασφάλισης των εργαζομένων στη διαφήμιση.
Ο «Νόμος Βενιζέλου» καθιστά υπεύθυνη εις ολόκληρο τη διαφημιστική εταιρία για την μη απόδοση του Αγγελιοσήμου από τους επιχειρηματίες και μάλιστα με ποινικές ευθύνες! Για παράδειγμα : Μια επιχείρηση πτωχεύει και όχι μόνον δεν πληρώνει τις διαφημίσεις που έκανε, αλλά ούτε και το Αγγελιόσημο. Σύμφωνα με τον Νόμο, καλείται η διαφημιστική εταιρία να το αποδώσει εμπρόθεσμα και εις ολόκληρο, γιατί σε διαφορετική περίπτωση έχει και ποινικές επιπτώσεις, μέχρι και φυλάκιση!
Κανείς όμως μέχρι τώρα δεν σκέφθηκε κάτι πολύ απλό: «Oι διαφημιστές παράγουν τις διαφημίσεις. Αν σταματήσουν να τις παράγουν, τότε ποιο Αγγελιόσημο θα εισπράττει το Ταμείο των Συντακτών;». Δηλαδή, είναι απόλυτα δίκαιο το αίτημα, ένα ποσοστό του εισπραττόμενου Αγγελιοσήμου να επιστρέφει στις διαφημιστικές εταιρίες και στους εργαζόμενους σε αυτές, για την δημιουργία ενός Ταμείου, που θα κατοχυρώνει και τον κλάδο και τους χιλιάδες εργαζόμενους σε αυτόν. Η ΕΕΔΕΒΕ πιστεύει ότι μια τέτοια Νομοθετική ρύθμιση θα έχει ευεργετικές συνέπειες για χιλιάδες εργαζομένους του κλάδου της σε όλη την Ελλάδα και ότι το Αγγελιόσημο επιτέλους δεν θα λειτουργεί ευνοϊκά μονομερώς μόνον για τους δημοσιογράφους, αλλά και για εκείνους που το παράγουν τους εργαζόμενους στην Επικοινωνία.
Νέα Επιμορφωτικά Σεμινάρια ΛΑΕΚ
αρχίζουν τον Ιούλιο
Ξεκινά το πρώτο 10ήμερο του Ιουλίου ο νέος κύκλος των επιδοτούμενων επιμορφωτικών σεμιναρίων του προγράμματος κατάρτισης ΟΑΕΔ / ΛΑΕΚ για τους εργαζομένους στις επιχειρήσεις Επικοινωνίας και Διαφήμισης που είναι μέλη της ΕΕΔΕΒΕ.
Στο νέο σεμινάριο μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι εργαζόμενοι που είναι ασφαλισμένοι, δηλώνοντάς το στην εταιρία SO-RE που έχει και την ευθύνη και τον συντονισμό των σεμιναρίων. Νέα θέματα κατάρτισης είναι «Web Advertising & Marketing» και «Web design».
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην κα Ζωή Ιατρίδου (τηλεφ. 2310 – 423635 ή 426407) κατά τις ώρες 9:00 έως 16:00
ή στα e-mail: so-re@otenet.gr ή info@livepress.gr
Ελληνικό Κέντρο
Επικοινωνίας
Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των ιδρυτικών μελών του μη κερδοσκοπικού σωματείου μας, αποφασίσθηκε ομόφωνα και ύστερα από σχετική έρευνα αντίκλητου δικηγόρου της ΕΕΔΕΒΕ στο Υπουργείο Εμπορίου / Τμήμα Σημάτων, η ονομασία του υπό σύσταση συλλόγου σε «Ελληνικό Κέντρο Επικοινωνίας» με τους ίδιους άξονες δράσης «Επιμόρφωση – Κοινωνία – Περιβάλλον – Πολιτισμός».
Εντός των προσεχών ημερών κατατίθεται στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, νέα αίτηση αναγνώρισης του σωματείου μας, με στόχο πολύ σύντομα να προχωρήσουμε και επίσημα στο πρόγραμμα δράσης του.
Ποσοστό επί του Αγγελιοσήμου απαιτεί για τα μέλη της η ΕΕΔΕΒΕ
Το Αγγελιόσημο που «πέρασε» και στις διαφημίσεις του Internet, απασχολεί ολοένα και περισσότερο όχι μόνον τον κλάδο μας, αλλά και τις επιχειρήσεις που βλέπουν σε μια χρονιά μεγάλης οικονομικής πτώσης, το 21,5% της όποιας διαφημιστικής τους δαπάνης, να «ψαλιδίζει» τα budget επικοινωνίας, δηλαδή ΟΛΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ: Λιγότερα έσοδα στα Μ.Μ.Ε., πτώση στις πωλήσεις υπηρεσιών ή προϊόντων των επιχειρήσεων και πτώση στο τζίρο των επιχειρήσεων επικοινωνίας και διαφήμισης. Η Ε.Ε.Δ.Ε.Β.Ε. και το Ε.Β.Ε.Θ. ζήτησαν με επιστολές τους πέρυσι, την μείωση του ποσοστού του Αγγελιοσήμου, καθώς και την κατάργησή του σε όλες τις τοπικές διαφημίσεις του Νομού Θεσσαλονίκης.
Μπροστά στην πρωτοφανή οικονομική κρίση της αγοράς, που έχει άμεσες επιπτώσεις σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου, η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος ύστερα από πρόταση του Προέδρου της κ. Ντίνου Κωστόπουλου και με απόφαση του Δ.Σ. της, καταθέτει εντός των ημερών στον Υφυπουργό Τύπου και Μ.Μ.Ε. κ. Κωνσταντίνο Γκιουλέκα έγγραφη πρόταση στην οποία ζητά επιτέλους να αλλάξει ο σχετικός Νόμος περί Αγγελιοσήμου, γιατί λειτουργεί σε βάρος της ανάπτυξης όλης της χώρας.
Ζητείται επίσης, ένα ποσοστό 5% από τις εισπράξεις του Αγγελιοσήμου, να αποδίδεται στους διαφημιστές και στους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις επικοινωνίας, με σκοπό την ίδρυση Επικουρικού Ταμείου Ασφάλισης των εργαζομένων στη διαφήμιση.
Ο «Νόμος Βενιζέλου» καθιστά υπεύθυνη εις ολόκληρο τη διαφημιστική εταιρία για την μη απόδοση του Αγγελιοσήμου από τους επιχειρηματίες και μάλιστα με ποινικές ευθύνες! Για παράδειγμα : Μια επιχείρηση πτωχεύει και όχι μόνον δεν πληρώνει τις διαφημίσεις που έκανε, αλλά ούτε και το Αγγελιόσημο. Σύμφωνα με τον Νόμο, καλείται η διαφημιστική εταιρία να το αποδώσει εμπρόθεσμα και εις ολόκληρο, γιατί σε διαφορετική περίπτωση έχει και ποινικές επιπτώσεις, μέχρι και φυλάκιση!
Κανείς όμως μέχρι τώρα δεν σκέφθηκε κάτι πολύ απλό: «Oι διαφημιστές παράγουν τις διαφημίσεις. Αν σταματήσουν να τις παράγουν, τότε ποιο Αγγελιόσημο θα εισπράττει το Ταμείο των Συντακτών;». Δηλαδή, είναι απόλυτα δίκαιο το αίτημα, ένα ποσοστό του εισπραττόμενου Αγγελιοσήμου να επιστρέφει στις διαφημιστικές εταιρίες και στους εργαζόμενους σε αυτές, για την δημιουργία ενός Ταμείου, που θα κατοχυρώνει και τον κλάδο και τους χιλιάδες εργαζόμενους σε αυτόν. Η ΕΕΔΕΒΕ πιστεύει ότι μια τέτοια Νομοθετική ρύθμιση θα έχει ευεργετικές συνέπειες για χιλιάδες εργαζομένους του κλάδου της σε όλη την Ελλάδα και ότι το Αγγελιόσημο επιτέλους δεν θα λειτουργεί ευνοϊκά μονομερώς μόνον για τους δημοσιογράφους, αλλά και για εκείνους που το παράγουν τους εργαζόμενους στην Επικοινωνία.
Νέα Επιμορφωτικά Σεμινάρια ΛΑΕΚ
αρχίζουν τον Ιούλιο
Ξεκινά το πρώτο 10ήμερο του Ιουλίου ο νέος κύκλος των επιδοτούμενων επιμορφωτικών σεμιναρίων του προγράμματος κατάρτισης ΟΑΕΔ / ΛΑΕΚ για τους εργαζομένους στις επιχειρήσεις Επικοινωνίας και Διαφήμισης που είναι μέλη της ΕΕΔΕΒΕ.
Στο νέο σεμινάριο μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι εργαζόμενοι που είναι ασφαλισμένοι, δηλώνοντάς το στην εταιρία SO-RE που έχει και την ευθύνη και τον συντονισμό των σεμιναρίων. Νέα θέματα κατάρτισης είναι «Web Advertising & Marketing» και «Web design».
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην κα Ζωή Ιατρίδου (τηλεφ. 2310 – 423635 ή 426407) κατά τις ώρες 9:00 έως 16:00
ή στα e-mail: so-re@otenet.gr ή info@livepress.gr
Ελληνικό Κέντρο
Επικοινωνίας
Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των ιδρυτικών μελών του μη κερδοσκοπικού σωματείου μας, αποφασίσθηκε ομόφωνα και ύστερα από σχετική έρευνα αντίκλητου δικηγόρου της ΕΕΔΕΒΕ στο Υπουργείο Εμπορίου / Τμήμα Σημάτων, η ονομασία του υπό σύσταση συλλόγου σε «Ελληνικό Κέντρο Επικοινωνίας» με τους ίδιους άξονες δράσης «Επιμόρφωση – Κοινωνία – Περιβάλλον – Πολιτισμός».
Εντός των προσεχών ημερών κατατίθεται στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, νέα αίτηση αναγνώρισης του σωματείου μας, με στόχο πολύ σύντομα να προχωρήσουμε και επίσημα στο πρόγραμμα δράσης του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου