25 Μαΐ 2012

Μνημόνιο Προτάσεων ΕΕΔΕΒΕ για την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Νομού Θεσσαλονίκης (ΟΕΕΘ)

Θεσσαλονίκη, 23/05/2012
 
(1) Οργάνωση και Υποδομή της Θεσσαλονίκης. Πολλά σημαντικά ζητήματα που "λιμνάζουν" επί μακρόν, εμποδίζουν την ανάπτυξη υποδομών για την εύρυθμη και οργανωμένη υποδοχή των επισκεπτών - τουριστών της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα βασικά και άκρως απαραίτητες υποδομές να μην έχουν πραγματοποιηθεί. Τα μεγάλα έργα (μετρό, λιμάνι, αεροδρόμιο, σιδηροδρομικός σταθμός, ανάπλαση παραλιακού μετώπου και μεταφορά εγκαταστάσεων της ΔΕΘ) παραμένουν εκτός χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης και με μεγάλες καθυστερήσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μόλις χθες, πληροφορηθήκαμε ότι οι δύο μετροπόντικες πρόκειται να αποσυναρμολογηθούν και να αποθηκευθούν, λόγω της μη έγκαιρης απαλλοτρίωσης των ιδιοκτησιών στην περιοχή του σταθμού του Μετρό στη Ν. Ελβετία, δηλαδή το έργο πηγαίνει 3 - 4 χρόνια πίσω - θα παραδοθεί το 2020 και βλέπουμε, θα κοστίζει πολλά εκατομμύρια επιπλέον και όλα αυτά σε βάρος όλης της πόλης! Το μέτωπο της ανάπλασης της παλιάς παραλίας από τον ΙΟΘ μέχρι το Λευκό Πύργο κινείται με αργούς ρυθμούς προφανώς λόγω έλλειψης χρηματοδοτήσεων. Η ολοκλήρωση της επέκτασης του νέου διαδρόμου του αερολιμένα "Μακεδονία' από το 2012 πάει για το 2013 ή το 2014, το Λιμάνι παραμένει επί 2 σχεδόν δεκαετίες αποκομμένο εμπορικά και για την υποδομή και υποδοχή κρουαζιερόπλοιων και άλλων γραμμών τουριστικού ενδιαφέροντος ας μην αναφερθούμε. Ο συνεδριακός τουρισμός απέθανε, η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης και οι άλλες κλαδικές της διοργανώσεις συνεχώς αποδυναμώνονται και βασικά εμφανή σημεία λειτουργίας της πόλης, όπως η καθαριότητα, το παραεμπόριο και η παραβατικότητα συνεχίζουν και παραμένουν άλυτα προβλήματα της πόλης.

Πιο ειδικά, επισημαίνονται:

- H ανυπαρξία χώρων στάθμευσης των τουριστικών πούλμαν και ΙΧ οχημάτων των επισκεπτών σε Λευκό Πύργο, Καμάρα, Μουσεία, Άνω Πόλη, Αρχαία Αγορά και Πλατεία Αριστοτέλους. Διερωτόμαστε αν υπάρχει πρόβλεψη από το Δήμο Θεσσαλονίκης έστω στον Λευκό Πύργο, τώρα που γίνεται η ανάπλαση της παλιάς παραλίας. Παράλληλα, επισημαίνεται η ανυπαρξία δημόσιων τουαλέτων στους αντίστοιχους χώρους (και όπου αυτές υπάρχουν η υγιεινή τους κατάσταση είναι πολύ κακή) καθώς και η πλημμελής καθαριότητα των περιβάλλοντων χώρων.

- Δημιουργία και εγκατάσταση τουριστικών περιπτέρων του Δήμου Θεσσαλονίκης κατά τους μήνες μεγάλης επισκεψιμότητας της πόλης σε όλα τα κεντρικά αξιοθέατα (Λευκό Πύργο, Καμάρα, Μουσεία, Άνω Πόλη, Αρχαία Αγορά και Πλατεία Αριστοτέλους) με πληροφοριακό έντυπο υλικό προβολής της Θεσσαλονίκης, οδηγούς, ιστορικά και τουριστικά βιβλία, αναμνηστικά και άλλα αντικείμενα (logo και σημεία ιστορικής αναφοράς της πόλης σε μπλουζάκια, μπρελόκ, μαγνητάκια κ.α.), με σειρές αναμνηστικών συλλεκτικών γραμματοσήμων της πόλης, με CDs και συλλογές τραγουδιών που γράφτηκαν για τη Θεσσαλονίκη κλπ.

- Ανάδειξη του συμβόλου της πόλης που ιστορικά δεν είναι ο Λευκός Πύργος, αλλά η "Γοργόνα Θεσσαλονίκη" η αδελφή του Μέγα Αλέξανδρου. Καμία άλλη πόλη στον κόσμο ολόκληρο δεν έχει για το όνομά της, μια τέτοια μοναδική ιστορία, όπως αυτή της Θεσσαλονίκης που ήταν σφοδρά ερωτευμένη με τον ετεροθαλή αδελφό της τον Μεγ. Αλέξανδρο, που όταν έμαθε ότι πέθανε στα βάθη της Ανατολής, από τη μεγάλη της θλίψη έπεσε  και πνίγηκε στον Θερμαϊκό κόλπο. Από τότε λέει ο μύθος, εμφανιζότανε ως γοργόνα στο Αιγαίο Πέλαγος και ρωτούσε τους καπετάνιους που συναντούσε "Ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος;" - αν της απαντούσαν ότι ζει τους άφηνε να συνεχίσουν το ταξίδι τους - αν της απαντούσαν ότι δεν ζεί τότε θυμωμένη σήκωνε τα κύμματα και βούλιαζε τα καράβια... 

- Φιλοτέληση και τοποθέτηση αγάλματος της "Γοργόνας Θεσσαλονίκης" στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, στην παλιά πλατεία Ηλεκτρικής Εταιρείας έναντι του νέου Δημαρχείου ή στην προβλήτα απέναντι από την Πλατεία Ελευθερίας στο λιμάνι. Υπάρχει ήδη έτοιμη πρόταση  από το Ινστιτούτο Διαβαλκανικών Σχέσεων σε συνεργασία με τον γνωστό γλύπτη κ. Παλαιολόγου για την κατασκευή αυτού του αγάλματος σε μεγάλες διαστάσεις 6 - 7 μέτρων.

- Αξιοποίηση και λειτουργία των "Κήπων του Πασά" στην περιοχή του Επταπυργίου. Ένα πανέμορφο κομμάτι της πόλης που πολλοί Θεσσαλονικείς δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης με τη συνεργασία του Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και της Αντιδημαρχίας Πρασίνου και Περιβάλλοντος θα πρέπει να αξιοποιήσει τον χώρο, ο οποίος να αποδοθεί σε όλους τους Θεσσαλονικείς και σε όλους τους επισκέπτες της.

--------------------------------------------------------------------

(2) Καθαριότητα της πόλης με καθημερινή ανά ώρα μέριμνα σε Λευκό Πύργο, Καμάρα, Μουσεία, Άνω Πόλη, Αρχαία Αγορά και Πλατεία Αριστοτέλους, όπως αυτό γίνεται σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης. Πιο ευρύτερα σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και με την συνεργασία όλων των Δήμων, αλλά και με την ενεργοποίηση και συμμετοχή όλων των πολιτιστικών, αθλητικών και περιβαλλοντολογικών σωματείων της Θεσσαλονίκης, επισημαίνονται και πρέπει να ληφθεί μέριμνα για τα κάτωθι:

- Παράνομες αφισοκολλήσεις σε στύλους της ΔΕΗ, σε κλειστά καταστήματα, σε τοίχους κτιρίων και όπου αλλού υπάρχουν, υποβαθμίζουν το περιβάλλον και την ποιότητα της ζωής στην πόλη. Η παράνομη αφισοκόλληση δεν είναι "δικαίωμα" ούτε καμιάς πολιτικής παράταξης, ούτε κανενός ιδιώτη ιδιοκτήτη θεάτρου ή κέντρου διασκεδάσεως. Το κακώς κείμενο φαινόμενο αντιμετωπίζεται όπως έχει αντιμετωπισθεί σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μεγάλες πόλεις. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και οι λοιποί δήμοι του πολεοδομικού συγκροτήματος να αποφασίσουν εννιαία για την τοποθέτηση ειδικών πλαισίων, κυλίνδρων και stands σε διάφορα σημεία και πλατείες όπου εκεί θα υποδέχονται τον κάθε διοργανωτή συναυλίας, τον κάθε ενδιαφερόμενο κατόπιν σχετικής αδείας τις όποιες αφισοκολλήσεις.

- Εγκαταλελειμμένα Στέγαστρα λεωφορείων. Πάνω από δύο χρόνια η εικόνα της εγκατάλειψης των στεγάστρων του ΟΑΣΘ στον Δήμο Θεσσαλονίκης, εγκυμονεί πλέον σοβαρούς κινδύνους για τους πολίτες. Έγιναν εστίες μόλυνσης, με σπασμένα τζάμια και σκουριασμένες μεταλλικές δομές και απειλούν σοβαρά όχι μόνον την καθαριότητα και αισθητική μας, αλλά και την σωματική μας ακεραιότητα. Η απάντηση ότι το θέμα εκκρεμεί γιατί ξαναμπήκε σε διαδικασία διεθνούς διαγωνισμού αναδόχου διαφημιστικής εταιρίας δεν είναι δικαιολογία. Η ΕΕΔΕΒΕ πρότεινε στην Αντιδημαρχεία Ανάπτυξης και Οικονομικών που χειρίζεται το θέμα, να αποδοθούν τα στέγαστρα του ΟΑΣΘ στη χρήση και εκμετάλλευση της ΔΕΠΘΕ, γεγονός που θα συμβάλλει και στην ανάπτυξη και προβολή των τοπικών επιχειρήσεων.

- Xιλιάδες παράνομα λάβαρα (banners) σε όλες τις μεγάλες οδικές αρτηρίες του πολεοδομικού συγκροτήματος ( Περιφερειακή, λεωφ. Θεσσαλονίκης - Αεροδρομίου, Ε.Ο Θεσσαλονίκης -Μουδανιών, Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Αθηνών κλπ.). Το 2010 δόθηκαν σαφείς οδηγίες σε όλους του ΟΤΑ και τις Δ/νσεις των Περιφερειών όλης της χώρας, αλλά το παράνομα banners αντί να κατασταλούν έγιναν περισσότερα. Μετρήσαμε πρόσφατα πάνω από 2.500 λάβαρα να "περικυκλώνουν" κυριολεκτικά την Θεσσαλονίκη! Σε σχετική ενημέρωση από αρμόδιο διευθυντή της Περιφέρειας, εκφράζεται η ...αδυναμία εντοπισμού των παρανομούντων διαφημιστών (!). Η απάντηση της ΕΕΔΕΒΕ είναι ότι όλα τα παράνομα λάβαρα (banners) έχουν και ονοματεπώνυμα και διευθύνσεις και τηλέφωνα (Μπήκε ποτέ ένα βαρύ πρόστιμο π.χ. στην δημοφιλή τραγουδίστρια Άννα Βίσση που ανήρτησε πάνω από 500 παράνομα λάβαρα μόλις χθες σε όλους τους δρόμους; ..και ένα παρόμοιο πρόστιμο στον ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου που την φιλοξενεί και που ρυπαίνει την πόλη μας, μια με τον έναν και μια με τον άλλο τραγουδιστή;)

- Κακή συντήρηση των πάρκων και των εγκαταστάσεων της νέας παραλίας. Από το Μέγαρο Μουσικής μέχρι και τον Ι.Ο.Θ. χιλιάδες περαστικοί πεζοί ή επί διερχόμενων οχημάτων διαπιστώνουν την πλημμελή συντήρηση όλων των εγκαταστάσεων αλλά και του πρασίνου όλου του νέου παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης. Παράνομες επιγραφές, γκράφιτι στα κτιριακά και στηθαία αθλητικών κατασκευών και εγκαταστάσεων. Τόσο δύσκολο είναι να φροντίσουμε για την επιπλέον φύλαξη των χώρων αυτών και για την αποκατάσταση των βλαβών; Στους ίδιους χώρους προβλέπεται και η λειτουργία ορισμένων αναψυκτηρίων, η οποία και καθυστερεί και που ασφαλώς με τη λειτουργία τους θα αποθαρρύνουν και θα απομακρύνουν τέτοιου είδους φαινόμενα.

- Δημιουργία ανοιχτού χώρου για την πώληση imitation προϊόντων. Έτσι αντιμετωπίσθηκε το φαινόμενο της παράνομης διάθεσης προϊόντων στη μεγαλύτερη εμπορική πόλη της Ευρώπης, το Μιλάνο. Με ευθύνη του κεντρικού δήμου του Μιλάνου, όλοι οι παράνομοι μικροπωλητές προϊόντων imitation συγκεντρώθηκαν λίγο πριν την Piatsa di Trevi και έπαψαν να ενοχλούν τα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα της αγοράς και το τριτοκοσμικό φαινόμενο των παράνομων μικροπωλητών λύθηκε και δεν παρέμεινε ανεξέλεγκτο. Τη λύση αυτή προτείνουμε να εφαρμόσει και ο Δήμος Θεσσαλονίκης.  

-----------------------------------------------------------------------

(3) Εορτασμός των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης (1912 -2012) και το..."σύμβολο της πόλης" προκαλούν τους επαγγελματίες αλλά και το κοινό αίσθημα των δημοτών της. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης πέταξε στο καλάθι των αχρήστων όλες τις προτάσεις που υπέβαλαν οι φορείς και οι πολιτιστικοί σύλλογοι της πόλης στην προηγούμενη δημοτική αρχή και στο Κ.Ι.Θ. με αποτέλεσμα να περάσει και το πρώτο 6μηνο της χρονιάς χωρίς καμιά σημαντική εκδήλωση. Καμία ενημέρωση επίσης για το θέμα της χορηγίας της κας Αμβροσιάδου για την διάθεση των αντιγράφων των γλυπτών της Αρχαίας Αγοράς "Las Incandandas" ("Oι Μαγεμένες").Το Ελληνικό Κέντρο Επικοινωνίας προετοίμασε την έκδοση 8 συλλεκτικών αναμνηστικών γραμματοσήμων με το θέμα αυτό και ζητά από τον Δήμο Θεσσαλονίκης την οικονομική στήριξη για την έκδοσή τους.
Όμως για το μεγάλο θέμα του εορτασμού των 100 χρόνων της Θεσσαλονίκης, η απάντηση ότι δεν έχει ακόμη χρηματοδοτηθεί, δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για κανέναν. Πρέπει όλοι μαζί από κοινού να δραστηριοποιηθούμε για την πραγματοποίηση ορισμένων μεγάλων γεγονότων.

- Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προχώρησε στην δημιουργία λογοτύπου σήματος της πόλης που είναι μια ψηφιακή καρδιά, αναθέτοντας το δημιουργικό της σε έναν δημιουργό ο οποίος παρέλειψε κάθε βυζαντινό χαρακτηριστικό της πόλης, κάθε ιστορική αναφορά. Στο τηλεοπτικό σποτ που δημιουργήθηκε γίνεται προσπάθεια μιας μεταφοράς μιας εικόνας της πόλης που δίνει πολύχρωμες στιγμές της ζωής της για διασκέδαση και shopping που όλες μαζί καταλήγουν στο "Η Θεσσαλονίκη η πόλη της καρδιάς μας". Οι επαγγελματίες διαφημιστές και δημιουργοί της Θεσσαλονίκης διαμαρτύρονται για την ανάθεση αυτής της δουλειάς, η οποία θα έπρεπε να μπει σε διαγωνιστική διαδικασία όπως ο Νόμος ορίζει.

---------------------------------------------------------------------------------

(4) Θέλουμε μια πόλη σκοτεινή, θλιβερή και μαύρη ή μια πόλη ζωντανή και δημιουργική; O Δήμος Θεσσαλονίκης παρά τις σφοδρές αντιδράσεις όλων των Επιμελητηρίων της πόλης, όλων των επαγγελματικών οργανώσεων και της ΟΕΕΘ και όλων των κλαδικών σωματείων που αντιπροσωπεύει, προχωρά στην εφαρμογή του αντιαναπτυξιακού ανενεργού Ν. 2946/2001 και ζητά να κατέβουν όλες οι ενδεικτικές φωτεινές επιγραφές των επιχειρήσεων της πόλης που είναι τοποθετημένες πάνω από τον πρώτο όροφο των κτιρίων. Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Χασδάϊ Καπόν που χειρίζεται το θέμα, επικαλείται τον ανενεργό επί 12 χρόνια Νόμο και την ενημέρωση που έκανε στους προέδρους των Επιμελητηρίων και των επαγγελματιών. Καμία ενημέρωση ή διαβούλευση με τους επαγγελματίες της πόλης δεν έγινε ποτέ και όλοι οι πρόεδροι και οι Διοικήσεις όλων των Επιμελητηρίων της Θεσσαλονίκης είναι αντίθετοι στο θέμα αυτό με κατ΄επανάλειψη διαμμαρτυρίες και παρεμβάσεις τους στις ενέργειες του Δήμου. Η ΕΕΔΕΒΕ ζήτησε την αναστολή κάθε ενέργειας που είναι σε βάρος των επαγγελματιών και της ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης, εν αναμονή των τροποποιήσεων του Νόμου που ήδη επεξεργάζεται το Υπουργείο Εωτερικών από τον Σεπτέμβριο της περασμένης χρονιάς.

-------------------------------------------------------------------------------------

(5) Προσέλκυση τουριστών από που; Από το Λονδίνο, το Παρίσι και το Βερολίνο; ..ή από τη γειτονιά μας; Μέχρι τούδε οι διάφορες επιτροπές τουριστικής προβολής και marketing ξόδευαν χιλιάδες ευρώ για προβολές και συμμετοχές σε εκθέσεις τουρισμού στην Αγγλία, στη Γαλλία και στην Γερμανία, ξεχνώντας και παραλείποντας τις γειτονικές μας χώρες που εξ αντικειμένου έχουν ευκολότερη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα που αναφέρουμε: Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από την κοντινή μας Ουκρανία πέρυσι ήρθαν για διακοπές στην Ελλάδα περίπου 1 εκατομμύριο Ουκρανοί, την ίδια ώρα που στην γειτονική μας Τουρκία ο αριθμός των τουριστών από την Ουκρανία ήταν πάνω από 10.000 ! Μήπως, κάνουμε κάποια λάθη στο marketing που μας κοστίζουν πολύ περισσότερο απ’ όσα μας αποδίδουν; 
Είναι επιβεβλημένη η συμμετοχή της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος (ΕΕΔΕΒΕ) καθώς και του Ελληνικού Κέντρου Επικοινωνίας που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, σε όλες τις Επιτροπές Προβολής και Marketing του Νομού Θεσσαλονίκης, για την διασφάλιση της διαφάνειας, για την εξεύρεση και εφαρμογή προτάσεων από εξειδικευμένα στελέχη του marketing και της επικοινωνίας και για πιο οικονομικά συμφέρουσες ενέργειες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

-------------------------------------------------------------------------------------

(6) Καθιέρωση μεγάλων πολιτιστικών και καλλιτεχνικών γεγονότων στη Θεσσαλονίκη. Από τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο, πλην των Δημητρίων, των Αλεξάνδρειων Αθλητικών εκδηλώσεων και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου που καλύπτουν το χώρο θεσμοθετημένα τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, είναι απαραίτητο να ξαναδημιουργηθούν νέοι θεσμοί εκδηλώσεων που θα αποτελέσουν διέξοδο και λόγο επισκεψιμότητας της πόλης και τους υπόλοιπους μήνες (από Μάιο έως και τον Αύγουστο). Προτείνονται:

- Το Φεστιβάλ Ανοιχτού Θεάτρου της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού με διευρυμένο πρόγραμμα από Ιούνιο - Αύγουστο.
- Η Ανθοέκθεση του Δήμου Θεσσαλονίκης να επιστρέψει στο Πάρκο Σοφίας Βέμπο τον Μάιο.
- Μουσική στις γειτονιές και πλατείες της πόλης με τη συμμετοχή πλειάδας νεανικών και πολιτιστικών συγκροτημάτων.
- Μουσική στους δρόμους της πόλης με τη συμμετοχή μικρών σχημάτων σε κεντρικούς δρόμους - πεζόδρομους.
- Το Διεθνές Φεστιβάλ Τζαζ να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή όλων των Δήμων της πόλης.
- Το Διεθνές Φεστιβάλ Χορωδιών να αναβαθμισθεί και να διευρυνθεί με την υποστήριξη του ΥΠ.ΠΟ.
- Φεστιβάλ Γλυπτικής, Ξυλόγλυπτων και Ζωγραφικής στο πάρκο νέου παραλιακού μετώπου, τον Ιούλιο..
- Φεστιβάλ Παραδοσιακών και Φολκλορικών Έργων και Δημιουργιών τον Αύγουστο.
- Φεστιβάλ Μοντέρνας Μουσικής με τη συμμετοχή νεανικών ποπ και ροκ συγκροτημάτων της πόλης.
- Η Βαλκανική Πλατεία του Δήμου Νεάπολης να διευρυνθεί με την υποστήριξη του ΥΠ.ΠΟ.
- Το Παρ΄Αθήν΄αλλός του Δήμου Καλαμαριάς να διευρυνθεί και  υποστηριχθεί από το ΥΠ.ΠΟ.
- Τα Θέρμης Δρώμενα του Δήμου Θέρμης να διευρυνθούν και  υποστηριχθούν από το ΥΠ.ΠΟ.
- Βαλκανικοί Αγώνες Στίβου στο Καυτατζόγλειο Στάδιο με διοργανωτή τον ΣΕΓΑΣ και τη ΓΓΑ .
- Το Ράλλυ ΔΕΘ και το Ράλλυ Αντίκα να υποστηριχθούν και να διευρυνθούν σε Βαλκανικό επίπεδο.
- Φεστιβάλ Μαγειρικής & Γευσιγνωσίας κάθε Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη.
- Το Φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης να αναβαθμισθεί με νέες αρχιτεκτονικές κατασκευές.
- Το Τρενάκι της Παραλίας να επιστρέψει γεμάτο περιβαλλοντολογικά μηνύματα.
- Πανελλήνιοι Ποδηλατικοί Αγώνες αντί της "Ημέρας χωρίς Αυτοκίνητο" στη Θεσσαλονίκη.
- Δημιουργία Μουσείου Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης στη Θεσσαλονίκη.
- Δημιουργία Μουσείου Αρχείου Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης (Νίκου Μπιλιλή και ΕΡΤ3)
- Δημιουργία Ναυτικού Μουσείου Θερμαϊκού στις εγκαταστάσεις της παλιάς ΝΔΒΕ (Βασ. Όλγας).

Όλα αυτά μπορούν να αποτελέσουν θεσμοθετημένες εκδηλώσεις και με έγκαιρο προγραμματισμό εκδηλώσεων να αποτελέσουν την αφορμή για την έκδοση ενός μεγάλου Πολιτιστικού Οδηγού της Θεσσαλονίκης ο οποίος θα διανέμεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως μια "ανοιχτή πρόσκληση" για την επισκεψιμότητα της πόλης όλο το χρόνο.

Η παρούσα έκθεση προτάθηκε και κατατέθηκε ως "Μνημόνιο Τουριστικής Προβολής" από την  Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος (ΕΕΔΕΒΕ) προς την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Νομού Θεσσαλονίκης που συγκροτήθηκε από την Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Εμπόρων Νομού Θεσσαλονίκης (ΟΕΕΘ) ως συμβουλευτικό όργανο και την οποία απαρτίζουν οι:

1) Απόστολος Τζιτζικώστας, Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Πρόεδρος
    του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης  Νομού Θεσσαλονίκης.
2) Γιάννης Μανδρίνος Πρόεδρος Ομοσπονδίας Επαγγελματιών & Εμπόρων Ν. Θεσσαλονίκης
3) Μιχάλης Ζορπίδης, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.
4) Νικόλαος Σαπουντζής, Γενικός Δ/ντής Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Ν.Θεσσαλονίκης.
5)Έβελυν Χριστοπούλου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
6) Βύρων Θεολόγης, Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης.
7) Μιχάλης Πεζίκογλου, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας Θράκης.
8) Ηλίας Τσαμασλής, Πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επαγγελματικών Πλοίων Αναψυχής.
9) Ντίνος Κωστόπουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορ. Ελλάδος.
10) Μιχάλης Αναγνώστου, Πρόεδρος του Συλλόγου Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Περ. Πρωτ. Θεσσαλονίκης.
11) Ευστάθιος Πιστέλας, Πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών και Εμπόρων Δήμου Θέρμης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου